Emiclaer maakt de zondagen exclusief

EMICLAER In de afgelopen drie jaar is hard gewerkt om met communicatie winkelcentrum Emiclaer 'socialer' te maken. Een bestand met 'likers' waarvan de ondernemers in het centrum kunnen profiteren. Mede door de organisatie van vele live activiteiten en de doorvertaling in social media, is deze basis gegroeid van 175 likes in 2013 naar 5.000 begin 2015.

Dit jaar is het volgens de ondernemers tijd om de focus te verleggen, in het verlengde van de huidige koers. Profiteren van de opgebouwde connecties en ervaringen met live events gericht op de koopzondagen. De koopzondag werkt in de huidige opzet niet goed op Emiclaer en dat zal het ook niet gaan doen op korte termijn, volgens het winkelcentrum. Omdat niet alle winkels willen of zijn open. En maar weinig klanten weten het centrum op zondag te vinden.

Ze gaan daarom de zondagen leuker maken met 'Exclusief op zondag'. Een serie evenementen die speciaal op zondag plaatsvinden. Van sneak previews van nieuwe trendy producten tot een Zotte Zondag waarop de scherpste deals te vinden zijn. Een braderie speciaal voor moederdag en ook de Smaak van Emiclaer komt terug.

POP-UP WINKEL Als eerste starten ze met een pop-up winkel die exclusief open is op zondag 1 maart. In deze winkel presenteren de winkeliers trendy producten en dagaanbiedingen. De pop-up store is één dag open, de aanbiedingen gelden ook één dag. De winkel is geopend tussen 12.00 en 17.00 uur op de Emiclaerhof 320A. Op de facebookpagina staan alle de dagaanbiedingen.